|
|
|
He who learns but does not think, is lost!
He who thinks but does not learn is in great danger. Confucius (551-479 BC); Chinese philosopher
Witaj Studencie!
Nowy semestr (lato 2008/2009) - nowe godziny na konsultacje w tym semestrze zapraszam w poniedziałki i niedziele
patrz konsultacje
|
|
Poprawa Programowania Komponentowego
|
2009-06-17 |
Poprawa kolokwium laboratorium PK odbędzie się 29.06.2009 o 12.00 sala 435 to jedyny termin
|
|
Poprawa "Programowania obiektowego"
|
2008-01-29 |
Osoby, które nie zaliczyły Programowania obiektowego w semestrze zimowym mogą podejść do poprawki w sesji poprawkowej.
Są dwa terminy do wyboru:
11.02.2008 godz. 13.45
12.02.2008 godz. 12.15
Każdy może podejść do poprawki tylko raz, wybór terminu należy do studenta.
Poprawa będzie polegała na napisaniu programu wg opisu (podobnie jak kolokwium w sesji), w czasie 45min w warunkach "kontrolowanej samotności".
|
|
X Akademickie Mistrzostwa Polski w Programowaniu Zespołowym
|
2005-09-28 |
Kraków, 28-29 października 2005 r
Zapraszamy wszystkich chętnych do naszego koła algorytmicznego - najlepsi co roku jadą na Mistrzostwa Polski
|
|
Nowy rok rozpoczęty
|
2005-09-25 |
Jak zwykle najpierw ustalamy terminy spotkań koła algorytmicznego - aktualna propozycja PON 12.00
|
|
Ta strona przeznaczona jest dla Ciebie. Znajdziesz tutaj informacje
związane z zajęciami, które prowadzę. Terminarze, wymagania,
formy zaliczenia, a także wiele, mam nadzieję, ciekawych materiałów
poszerzających wiedzę zdobywaną podczas zajęć. Czasem będziesz
pisał tutaj kolokwia. Jeżeli potrzebujesz czegoś więcej -
daj znać :)
|
|
mgr inż. Robert Papis
|
|
Profesor do studentów w czasie wykładu:
- Gdyby ci na końcu zachowywali się tak cicho jak ci na środku, co rozwiązują krzyżówki, to ci z przodu mogliby spokojnie spać...
Profesor filologii polskiej na wykładzie:
- Jak Państwo wiecie w językach słowiańskich jest nie tylko pojedyncze zaprzeczenie. Jest też podwójne zaprzeczenie. A nawet podwójne zaprzeczenie jako potwierdzenie. Nie ma natomiast podwójnego potwierdzenia jako zaprzeczenia.
Na to student z ostatniej ławki:
- Doobra, doobra.
więcej takich
|
|
|
|
|
|