|
Program III - Portret pamięciowyOgólnie:Napisać w języku Java program umożliwiający sporządzenie portretu pamięciowego. Program ma umożliwić wizualne generowanie portretu przy użyciu prostuch kontrolek. Szczegóły portretowania PART1: Aplikacja ma wykorzystywać bibiotekę swing. Okno główne powinno składać się z dwóch paneli (lewy i prawy). Prawy panel powinien zawirać szereg kontrolek umożliwiających zmianę paramertów rysowanej twarzy. Należy wykorzystać min 5 różnych kontrolek. Przykładowo: JCheckBox - czy pokazywać brodę, JComboBox - do wyboru koloru oczu itp. Lewy panel ma prezentować aktualny wygląd twarzy zgodny z ustawieniami w panelu prawym. Twarz powinna być wykonana z kontrolek odpowiednio względem siebie ułożonych - i tak np. JButton na lewe oko obok JButton'a na prawe oko. Szczegóły portretowania PART2: Wzbogacić naszą aplikację do tworzenia portretu pamięciowego o własną kontrolkę. Należy stworzyć i zastosować własną wizualną kontrolkę poszerzająca możliwości bibioteki Swing. (najlepiej dziedziczyć po JComponent). Wskazówki: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
wszelkie pytania proszę kierować pod adres r.papis@done.pl |