student
   

Konkurs - Specyfikacja 2003

Każdy zespół wykonuje dwa smoki
  • Smok powinien być zaimplemtntowany w jednym pliku smoka o nazwie: grupa_zespół.cpp wg przydzielonych nazw
    C_1.cppRobaszek&Ciesielski
    C_2.cppJaros&Jaros
    C_3.cppAntoniak&Maciejewski
    C_4.cppDębski&Koperski
    C_5.cppBetke&Ciechurski
    C_6.cppŚliwiński&Morawski
    C_7.cppKowalski
    Osoby z poza listy otrzymają unikalne nazwy przy zgłoszeniu
  • Każdy zespół tworzy dwa algorytmy-smoki o nazwach Dragongrupa_zespół_1 oraz Dragongrupa_zespół_2 (np. grupa C_1 tworzy funkcje o nazwach: i DragonC_1_2)
  • W szczególności obie funkcje mogę wykorzystywać ten sam algorytm
  • Funkcja smoka powinna być typu: int ()(TDGState)
    struktura TDGState jest zdefiniowana w pliku dragon.h
  • Funkcja zwraca wartość int o następujących znaczeniach:
    0 - idź na przód
    1 - skręć w prawo
    2 - skręć w lewo
    kierunek jest określany wzgędem kierunku ruchu smoka, jeżeli wartość zwracana jest dodatkowo zwiększona o 8 to znaczy, że smok zionął ogniem
  • Jeżeli funkcja smoka zwróci wartość z poza zbioru {0,1,2,8,9,10} przyjmuje się, że zwróciła ona 0
  • Smok może ziać ogniem nie częściej niż co DG_GROW jednostek czasu
  • W obrębie pliku smoka wolno definiować dowolne inne funkcje i struktury danych jednak każda z nich (poza właściwymi funkcjami smoków) powinna mieć nazwę rozpoczynącą się od przedrostka grupa_zespół
  • Nie wolno używać zmienych statycznych
  • Wykonakie pojedynczego ruchu nie może trwać dłużej niż ~1 sek (na sprzęcie dostępnym w laboratorium)
  • Nie wolno wysyłać na konsolę ani pobierać z konsoli żadnych danych
  • Próba odwołania się lub modyfikacji elementów nie przekazanych do funkcji smoka jako paramerty jest 'nie fair' i skutkuje dyskwalifikacją
  • Smok jest zgodny ze specyfikacją jeżeli spełnia wszystkie powyższe warunki, oraz w teście solo (bez przeciwnika na arenie) potrafi chodzić bez wpadki przez 5000 jednostek czasu (przy przyroście równym 20)
  •  

    Konsultacje  

    Ważne info:
    Koło algorytmiczne
    spotkania w PON o 12.00h sala sanów

    Ważne info:
    Zawody algorytmiczne
    już 28 października 2005 - jedź z nami!

    Chcę otrzymywać newsy:
    Podaj swój mail:

     

     


    student site & engine by DONE

     

    wszelkie pytania proszę kierować pod adres r.papis@done.pl
     

     

    DONE